Visualització del contingut web
El Servei d’Atenció a l’Usuari també hi és per atendre les reclamacions, les propostes de millora, les queixes i consultes i, en la mesura del possible, l'ajudar a resoldre els conflictes que puguin derivar-se de la relació de l’usuari amb la Institució sanitària durant el seu procés assistencial.
Bústia de suggeriments:
L’usuari té accés a les bústies de suggeriments i propostes de millora en totes les sales d'espera dels serveis d'urgències de l'Hospital.
Com arribar a les Associacions
En cas que sigui de l’interès de l’usuari, el Servei d'Atenció a l'Usuari li facilitarà el contacte amb associacions de malalts i amb associacions de veïns.
Visualització del contingut web
Contacte
Hospital de Sant Pau
Vestíbul de la planta 0
Atenció personal: de 8:00 a 17:00 hores de dilluns a dijous i de 8:00 a 14:00 hores els divendres.
A partir d'aquest horari, ens pot deixar el missatge al contestador automàtic del telèfon 93 553 70 99